FANDOM

Dan'ichirō Sanka - ojciec Rey Sanki. Od czasu śmierci jej matki ma na punkcie córki obsesję. Co roku, w dzień jej urodzin robi jej nagie zdjęcia, w czym nie widzi nic złego i uważa to za wyraz ojcowskiej miłości. Ojciec zachowuję się tak, ponieważ widzi w córce swoją zmarłą kilka dni po porodzie żonę, którą bardzo kochał.

Wygląd: Edytuj

Dan'ichirō ma czarne włosy, brązowe oczy i wąsy. Na jego czole widnieją trzy "kropki"/znaki Przez całe anime ubiera się elegancko: spodnie, mokasyny, koszule i kamizelki i sweter. Na dłoniach nosi rękawiczki.

Osobowość: Edytuj

Pan Sanka od zawsze miał trudny charakter. Z opowieści Ari możemy dowiedzieć się, że niegdyś podejrzewano nawet, że interesuje się chłopcami, gdyż nie chciał związać się z żadną dziewczyną. Pewnego dnia na turnieju szermierki poznał piętnastoletnią dziewczynkę, w której się zakochał i niedługo po tym się jej oświadczył. Był wtedy szczęśliwy i pełen wigoru, lecz po jej śmierci (jak określiła to Aria) umarł razem z nią. Całą swoją uwagę i miłość skierował w stronę córki, która stała się dla niego całym światem. Pod koniec serii Dan'ichirō przechodzi kolejną zmianę i pozwala córce żyć jak normalna dziewczyna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki